пʼятницю, 15 травня 2020 р.

15 ТРАВНЯ - МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ СІМ'Ї


Сім’я — це найближчі та найулюбленіші люди, це наш будинок, де нас завжди чекають з нетерпінням. Сім’я відіграє в житті кожної людини найважливішу роль. З самого народження нас оточують найрідніші люди — мама й тато. Вони нас вчать всьому: ходити, говорити, думати. Вони годують нас, одягають, піклуються про наше здоров’я. Вчать бути добрими, чемними, виховують нас.
Сім'я- це щастя, любов і удача.
Сім'я - це свято, сімейні дати.
Подарунки, покупки, сімейні витрати.
Народження діток, перший крок,
Перше слово і перший урок…
Віра в найкраще, хвилювання і трепет.
Сім'я - це дружня праця і вічні турботи.
Сім'я - багато вдома роботи.
Сім'я - це складно.
Сім'я - це важливо.
Сім'я - це коли все на світі можливо!!!
Зі святом Вас!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар