понеділок, 30 жовтня 2017 р.

КОНКУРС МАЛЮНКІВ І ПЛАКАТІВ

"Я обираю здоров’я» - під такою назвою відбувся конкурс малюнків у бібліотеці Малокобелячківської школи у рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек. Свої малюнки представили учні 1-4 класів.  Вітаємо переможців та призерів конкурсу:
І місце   Олянич Руслан (1 клас) – малюнок «Молодь обирає здоров’я».
ІІ місце  Ткаченко Рустем (1 клас) – малюнок «Спорт – це життя»,
             Бончук Євгеній (3 клас)    - малюнок «Здорові діти – здорова нація».
ІІІ місце  Погода Віталій (3 клас) – малюнок «Спорт – запорука здоров’я»,
             Олійник Даря (1 клас) – малюнок «Вітаміни – це смачно і корисно»,
              Мокляк Едуард (2 клас) – малюнок «Нескорені».
Цікаві і змістовні плакати на тему «Здоров’я сьогодні і на все життя» підготували учні 5 -10 класів:
«А могло бути так» (7 клас, Дашівський В’ячеслав),
«Територія здорового способу життя» (9 клас),
«Зроби правильний вибір» (5 клас),

«Треба жити» (10 клас).

Немає коментарів:

Дописати коментар